Infolinie firm pożyczkowych

#Porady
85

Klienci firm pozabankowych często mają wiele wątpliwości i obaw przed zaciąganiem pożyczek. Mimo że regulacje prawne zobowiązują pożyczkodawców do konstruowania umowy w jasny sposób i zakazują zatajania ważnych informacji o pożyczkach, to mogą być one niezrozumiałe. Klienci, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości, mogą skorzystać z różnych form kontaktu z pożyczkodawcą i sprawdzić firmę pod kątem wiarygodności.

Artykuły Infolinie firm pożyczkowych

Polski Związek Instytucji Pożyczkowych
Rzetelne firmy pożyczkowe należą do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych.  Organizacja została powołana w 2013 roku i działa na podstawie przepisów Dz. U. 1991 Nr 55 poz. 235 ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o organizacjach pracodawców. Jej zadaniem jest wspieranie rynku pożyczek pozabankowych, a także pomoc pożyczkobiorcom w uzyskaniu wiarygodnych danych dotyczących działających firm pozabankowych. PZINT udziela porad przez telefon, pomagając zrozumieć zapisy umowy oraz doradzając, w jaki sposób analizować oferty pożyczek. Organizacja uruchomiła bezpłatną infolinię pod numerem 800 706 813, z której mogą korzystać klienci każdej firmy pozabankowej. Dodatkowo w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji dotyczących oferty, można skorzystać z infolinii konkretnej instytucji finansowej.

INFOLINIE FIRM POŻYCZKOWYCH

Polożyczka

222 302 302

NetCredit

22 598 77 99      

OfertaPozyczki.pl

58 600 88 88

MiniPożyczka

22 201 06 46

Kuki.pl

22 349 94 10

Alfa Kredyt

84 42351597

CreditStar

22 307 51 53

Miloan

533 100 533

EkspresKasa

71 716 22 22 lub 22 123 45 67

Ofin

585 004 307

Kasa Tak

71 716 22 22

Zylion.pl

12 345 29 99

ExtraPortfel

22 388 66 33

Vivus

22 122 12 27

AleGotówka

22 201 27 76

Freezl

22 87 383 87

Ferratum Bank

71 716 22 22

Sloan

222 092 540

Filarum

22 122 12 27

Chwilówkomat

22 212 87 67

Lendon

22 388 64 44

HaloPożyczka

22 205 06 61

Finansowe Posiłki

85 871 00 49

Credilo

71 728 18 88

Provident

600 400 150

Loans4Players

22 395 85 87

Łatwa Pożyczka

611 100 431

SuperRata

22 102 16 00

Euroloan

22 1221 230

 

Ile czeka się na połączenie z infolinią?
Konsultanci obsługują klientów w godzinach pracy biura. W tym czasie nie powinno być problemem z dodzwonieniem się na infolinię i połączenie powinno zostać zrealizowane natychmiastowo. Niektórzy pożyczkodawcy działają całodobowo, więc można skontaktować się z konsultantem o dowolnej porze. Pracownik biura obsługi udzieli wyczerpujących informacji na temat konkretnej oferty oraz pomoże przejść przez całą procedurę pożyczkową. Ponadto dzwoniąc na infolinię, można wziąć pożyczkę przez telefon, jeżeli taka usługa jest oferowana w danej firmie.

Jak sprawdzić firmę pożyczkową?
W razie problemów można skorzystać z kontaktu telefonicznego do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. Można tam sprawdzić wybraną firmę pod kątem wiarygodności oraz dopytać o problematyczne kwestie. Mimo że wprowadzona w Polsce ustawa antylichwiarska ograniczyła działalność nieuczciwych pożyczkodawców, to w razie wątpliwości, warto zweryfikować wiarygodność firmy w PZIP.