Klienci firm pozabankowych często mają wiele wątpliwości i obaw przed zaciąganiem pożyczek. Mimo że regulacje prawne zobowiązują pożyczkodawców do konstruowania umowy w jasny sposób i zakazują zatajania ważnych informacji o pożyczkach, to mogą być one niezrozumiałe. Klienci, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości, mogą skorzystać z różnych form kontaktu z pożyczkodawcą i sprawdzić firmę pod kątem wiarygodności.
Polski Związek Instytucji Pożyczkowych
Rzetelne firmy pożyczkowe należą do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. Organizacja została powołana w 2013 roku i działa na podstawie przepisów Dz. U. 1991 Nr 55 poz. 235 ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o organizacjach pracodawców. Jej zadaniem jest wspieranie rynku pożyczek pozabankowych, a także pomoc pożyczkobiorcom w uzyskaniu wiarygodnych danych dotyczących działających firm pozabankowych. PZINT udziela porad przez telefon, pomagając zrozumieć zapisy umowy oraz doradzając, w jaki sposób analizować oferty pożyczek. Organizacja uruchomiła bezpłatną infolinię pod numerem 800 706 813, z której mogą korzystać klienci każdej firmy pozabankowej. Dodatkowo w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji dotyczących oferty, można skorzystać z infolinii konkretnej instytucji finansowej.
Polożyczka | 222 302 302 |
NetCredit | 22 598 77 99 |
OfertaPozyczki.pl | 58 600 88 88 |
MiniPożyczka | 22 201 06 46 |
Kuki.pl | 22 349 94 10 |
Alfa Kredyt | 84 42351597 |
CreditStar | 22 307 51 53 |
Miloan | 533 100 533 |
EkspresKasa | 71 716 22 22 lub 22 123 45 67 |
Ofin | 585 004 307 |
Kasa Tak | 71 716 22 22 |
Zylion.pl | 12 345 29 99 |
ExtraPortfel | 22 388 66 33 |
Vivus | 22 122 12 27 |
AleGotówka | 22 201 27 76 |
Freezl | 22 87 383 87 |
Ferratum Bank | 71 716 22 22 |
Sloan | 222 092 540 |
Filarum | 22 122 12 27 |
Chwilówkomat | 22 212 87 67 |
Lendon | 22 388 64 44 |
HaloPożyczka | 22 205 06 61 |
Finansowe Posiłki | 85 871 00 49 |
Credilo | 71 728 18 88 |
Provident | 600 400 150 |
Loans4Players | 22 395 85 87 |
Łatwa Pożyczka | 611 100 431 |
SuperRata | 22 102 16 00 |
Euroloan | 22 1221 230 |
Ile czeka się na połączenie z infolinią?
Konsultanci obsługują klientów w godzinach pracy biura. W tym czasie nie powinno być problemem z dodzwonieniem się na infolinię i połączenie powinno zostać zrealizowane natychmiastowo. Niektórzy pożyczkodawcy działają całodobowo, więc można skontaktować się z konsultantem o dowolnej porze. Pracownik biura obsługi udzieli wyczerpujących informacji na temat konkretnej oferty oraz pomoże przejść przez całą procedurę pożyczkową. Ponadto dzwoniąc na infolinię, można wziąć pożyczkę przez telefon, jeżeli taka usługa jest oferowana w danej firmie.
Jak sprawdzić firmę pożyczkową?
W razie problemów można skorzystać z kontaktu telefonicznego do Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. Można tam sprawdzić wybraną firmę pod kątem wiarygodności oraz dopytać o problematyczne kwestie. Mimo że wprowadzona w Polsce ustawa antylichwiarska ograniczyła działalność nieuczciwych pożyczkodawców, to w razie wątpliwości, warto zweryfikować wiarygodność firmy w PZIP.
Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z trendami oraz promocjami na rynku pożyczek pozabankowych.
Niestety w tym momencie ten pożyczkodawca jest nieaktywny. Sprawdź nasze 3 propozycje z najwyższą przyznawalnością!